Παρασκευή 11 Μαΐου 2012

When My Baby Dreams

Φωτογραφία από το Άδελε Enersen
Μερικές φορές ακόμα και τους πιο επιεικής χόμπι σας να καταλήξετε την αλλαγή της ζωής σας. Όταν η κόρη του Άδελε Enersen, Mila, γεννήθηκε την άνοιξη του 2010, η νέα μαμά ξετρελαμένος άρχισε να φωτογραφίζει τα όνειρα και το blogging του μωρού της για να τους (σε μια προσπάθεια να αποφευχθεί ηλεκτρονικού ταχυδρομείου τους φίλους και την οικογένειά της με εικόνες μωρών 100 φορές την ημέρα). Μετά από μόλις δύο μήνες, ονειροπολήσεις Mila έλαβε πάνω από δύο εκατομμύρια επισκέπτες, και τώρα, πάνω από ένα χρόνο αργότερα, Άδελε έχει γράψει και εικονογραφήσει το πρώτο της βιβλίο, όταν το μωρό μου όνειρα, που μόλις εκδόθηκε νωρίτερα αυτό το μήνα από Balzer + Bray.

Για να είμαι απόλυτα ειλικρινής, ονειροπολήσεις Mila ξεκίνησε ως μια συνολική σύμπτωση - την ίδια εποχή, η Μίλα ήταν μόνο δύο εβδομάδων, και που απλώς έτυχε να κοιμηθεί σε μια αστεία θέση σε μια κουβέρτα στο πάτωμα. Όσο περισσότερο την κοίταξε, η πιο εμφανίστηκε σαν ένα μικρό ξιφομάχος, και πήρε μερικές φωτογραφίες. Αυτό είναι όταν άρχισα να σκέφτομαι να καταστεί ιδιότροπη υπόβαθρο γύρω Mila που θα ταιριάζουν με τη γοητεία της υπνηλίας της - θα μπορούσαν να είναι τα όνειρά της, εικονογραφημένα!
Στην πρώτη επίσημη εικόνα Daydream Mila ότι εγώ ποτέ πήρε, της Mila παίζοντας με τους φίλους της σε ένα μικρό δάσος που έκανα από μαξιλάρια και κουβέρτες που είχαν ήδη βρίσκονται γύρω από το σπίτι. Οι μαργαρίτες που έχει πάρει είναι από την ανθοδέσμη που έλαβα, ενώ ακόμα στο νοσοκομείο. Την επόμενη μέρα, ενώ κάνει πλυντήριο, είχα ένα άλλο όραμα για το τι Mila θα μπορούσε να είχε ονειρευτεί περίπου, και στη συνέχεια, ενώ το μαγείρεμα δείπνο το ίδιο βράδυ, άλλο κι άλλο ...


Είμαι στην ευχάριστη θέση να πω ότι ποτέ δεν αγόρασα κάποια στηρίγματα για τις εικόνες? Ήταν πολύ πιο διασκεδαστικό και οικονομική (και φιλικό προς το περιβάλλον!) Για να ξαναβρεί είδη οικιακής χρήσης που έψαχνα σε χρήση και για τόσα πολλά χρόνια. Παρατήρησα ότι παλιά σεντόνια μου ήταν το ίδιο χρώμα με τον ωκεανό, και ότι όταν έφτιαξα το σύνολο για αυτό το "πολύτιμο μαργαριτάρι" φωτογραφία. Η άμμος ήταν πραγματικά μια κουβέρτα που συνήθως κρέμεται πάνω από καναπέ μας, και το στρείδι ήταν ένας συνδυασμός των υφασμάτινες πάνες και ένα σαρόνγκ που είχα πάρει κατά τη διάρκεια ενός ταξιδιού προς Γκόα. Έκανα το χταπόδι από ένα παλιό μωβ σεντόνι (που επρόκειτο να γίνει κουρέλια από, ούτως ή άλλως). Τελευταίο αλλά όχι ασήμαντο, το χταπόδι τα μάτια του ήταν αρωματικά κεριά τριαντάφυλλο έλαβα ως δώρο από τη μητέρα μου. Τέλος, θα ήθελα να βρεθεί μια χρήση για αυτούς!

Μου άρεσε λίγο δημιουργικοί ξεσπάσματα μου τόσο πολύ που αποφάσισα να ξεκινήσω ένα blog για την οικογένεια και τους φίλους μου, έτσι θα μπορούσαν να δουν αστείες εικόνες μωρό μου και πόσο διασκεδαστικό είχα στη νέα ζωή μου. Λίγα ήξερα τι θα συμβεί μετά έχω ανεβάσει τις πρώτες εικόνες. Κυριολεκτικά μέσα σε μια νύχτα στο blog μου είχε λάβει σχεδόν ένα εκατομμύριο επισκέπτες, και τα εισερχόμενά μου γέμισε μέχρι πάνω με σχόλια από άλλους γονείς και σύντομα-να-να είναι οι γονείς και επίδοξους γονείς (και οι άνθρωποι που δεν συμπαθούν ακόμη παιδιά!), Οι οποίοι απολαμβάνουν μου φωτογραφίες μωρών. Κατά την πρώτη, εντελώς πανικοβληθεί - ό, τι είχα κάνει λίγο στην ιδιωτική ζωή μου! Αλλά λόγω της δουλειάς μου στη διαφήμιση (όπου το Διαδίκτυο διαδραματίζει ολοένα σημαντικότερο ρόλο), ήξερα ότι δεν θα είναι σε θέση να σταματήσει το φαινόμενο. Οι εικόνες μου ήταν ήδη εκεί έξω, οπότε το μόνο που μπορούσα να κάνω ήταν δική τους και συνεχίζω.
Και μετά από όλα, είμαι μέρος της γενιάς του Διαδικτύου, έτσι ώστε η ιστοσελίδα είχε σίγουρα επιπτώσεις στην δημιουργική διαδικασία μου. Μου αρέσει πολύ ο τρόπος που το Διαδίκτυο συνδέει ανθρώπους και δημιουργεί διαφορετικά απίθανο αλληλεπιδράσεις, και σε αρκετές περιπτώσεις έχω φανταστική ιδέες από τους οπαδούς και τους φίλους μου για νέες φωτογραφίες ονειροπόληση.

Χάρη στο Διαδίκτυο, θα ήταν επίσης σε επαφή με διάφορους λογοτεχνικούς πράκτορες και εκδότες από πολύ νωρίς, και αυτό ήταν μόνο μετά από δύο εβδομάδες από το blogging, έτσι αυτό είναι, όταν συνειδητοποίησα ότι είχα σκοντάψει επάνω κάτι το ιδιαίτερο σε ονειροπολήσεις της Mila. Ήμουν λίγες μέρες μακριά από την υπογραφή μιας σύμβασης με έναν πράκτορα, όταν έλαβα ένα email από ένα άλλο παράγοντα, ένα νεαρό που ονομάζεται Stephen Barr σε Writers House. Οφείλω να ομολογήσω - που άρχισε να χορεύει όταν πήρα το email από το Writers House (που εκπροσωπούν μερικές από απόλυτη αγαπημένους μου συγγραφείς, όπως ο Neil Gaiman και Stephenie Meyer), αλλά ο μεγαλύτερος αντίκτυπος ήταν ο τρόπος με τον οποίο έγραψε ο Stephen μου. Ήταν αστείο, πολύ ειλικρινή και πολύ ευφυής. Μπορείτε να πείτε τόσο πολύ για τους ανθρώπους από τον τρόπο που γράφουν, και ήξερα αμέσως ότι αυτό ήταν το άτομο που θέλησα να εργαστώ με. Έχει ήδη με βοηθούν σε κάθε στροφή και μου βρήκε μια εξαιρετική εκδότη Balzer + Bray, και ήμουν τόσο χαρούμενος που εργάζονται εργασία με επεξεργαστή μου εκεί (και ο συν-εκδότης του αποτυπώματος), Alessandra Balzer. Αισθάνομαι πραγματικά τυχερός που θα περιβάλλεται από τέτοια τρομερή ανθρώπους!
Κατά τη διάρκεια της διαδικασίας σχεδιασμού βιβλίο, ήμουν πολύ χέρια - Είμαι χαρούμενος (και ανακούφιση) ότι ο καθένας με ανεκτή, όπως μπορεί να είναι ένα κομμάτι του ελέγχου φρικιό! Πριν ήξερα ποιος εκδότης μου θα ήταν, είπα στον ατζέντη μου ότι είχα ένα πολύ σαφές όραμα για το πώς Mila ονειροπολήσεις του πρέπει να χτιστεί σε ένα βιβλίο. Στην ουσία, οι φωτογραφίες είναι το "κύριο πράγμα," και κύριο πράγμα που μας ήταν να κρατήσει το κύριο πράγμα ως το κύριο πράγμα.

Ήταν ιδιαίτερα ενδιαφέρον εργάζεται πάνω σε ένα βιβλίο όπου ένα υγιές μέρος του περιεχομένου ήταν ήδη διαθέσιμα στο διαδίκτυο για δωρεάν - το Διαδίκτυο σίγουρα έκανε τα πράγματα πιο απλά σε σύγκριση με τη σκληρή δουλειά του στίλβωση ένα σχέδιο για την έντυπη έκδοση! Ωστόσο, το Διαδίκτυο εξακολουθεί να είναι μια μόνο διάσταση. Μια εικόνα αξίζει όσο χίλιες λέξεις, αλλά μερικές φορές είναι η λέξη ου 1.001 που πραγματικά ανοίγει ένα έργο και να το μετατρέπει σε κάτι πέρα ​​από την αρχική του πεδίου εφαρμογής της.
Άδελε Enersen είναι ένας συγγραφέας, ερασιτέχνης φωτογράφος και blogger που ζουν στο Ελσίνκι της Φινλανδίας με την κόρη της, η Μίλα, ο σύζυγός της, συνθέτης, και ένα άλλο μωρό στο δρόμο. Έχει κάνει σήμερα για την άδεια μητρότητας από την δουλειά της ως κειμενογράφος και σχεδιαστής έννοια. Ενώ περνά το μεγαλύτερο μέρος του χρόνου της φροντίδα της κόρης της, η δημιουργικότητα είναι ακόμα ένα μεγάλο μέρος της ζωής της, αν αυτό σημαίνει γραπτώς και απεικονίζουν ιστορίες ή αποφυγή δουλειές του σπιτιού (όπως κάνει αστείους χαρακτήρες έξω από το πλυντήριο αντί για το πλύσιμο).
http://www.etsy.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου