Πέμπτη 19 Απριλίου 2012

Η ΑΘΑΝΑΤΗ ΕΛΛΗΝΙΔΑ ΜΑΝΑ

Η ΑΘΑΝΑΤΗ ΕΛΛΗΝΙΔΑ ΜΑΝΑ

EDITORIAL
Η ΑΘΑΝΑΤΗ ΕΛΛΗΝΙΔΑ ΜΑΝΑ
Αυτά είναι!! Σε ποιά άλλη χώρα θα πας να διαδηλώσεις, να γίνει τσαμπουκάς με τα ΜΑΤ και θα είναι κι η μάνα σου από κοντά να φωνάζει ''ΒΑΛΕ ΓΙΩΡΓΟ ΤΟ ΠΟΥΛΟΒΕΡ''. Γιατί εντάξει είπαμε να διαμαρτυρηθείς, να πλακωθείς, να διεκδικήσεις τα δικαιώματα σου αλλά όχι και να κρυώσεις.. νερό νερό και σαπούνι. Ξέπλυνε προσεκτικά το κεφάλι, ούτως ώστε το νερό από τα μαλλιά σου να μην τρέχει στα μάτια. Κλείσε τα ρούχα που φορούσες σε σακούλες μέχρι να τα πλύνεις, με ισχυρό βασικό (μη-όξεινο) απορρυπαντικό. Πίνε άφθονο νερό. Σε περίπτωση που αντιληφθείς μακροχρόνια συμπτώματα, όπως ερεθισμούς των ματιών ή αναπνευστικά προβλήματα κάποιες μέρες μετά, αναζήτησε ιατρική βοήθεια. Τις επόμενες μέρες, πίνε άφθονο νερό, ακόμη καλύτερα στίβοντας μέσα λίγο λεμόνι. Κοιμήσου αρκετά και απόφευγε το τσιγάρο, το αλκοόλ, την καφείνη, τα τηγανητά/λιπαρά γεύματα: Βοήθησε το συκώτι σου να αποβάλλει τα τοξικά.
Πρόληψη: Καλύπτουμε όσο το δυνατόν μεγαλύτερο μέρος του σώματός μας, ιδιαίτερα αν έχουμε κάποιο έγκαυμα, ξεφλούδισμα από τον ήλιο κλπ
 ''Έλα αγαπούλα μου να βρέξεις και το προσωπάκι σου με Malox και νερό. Έχω κι ένα μπουκαλάκι ξύδι που μου είπαν τα παιδιά ότι βοηθάει καλύτερα για να αποφύγεις τις επιπτώσεις των δακρυγόνων. Μα πάνω από όλα Γιώργο φόρα το πουλόβερ. Πολλά βάσανα έχω αγόρι μου μην κρυολογήσεις κι εσύ. Λοιπόν εγώ πάω σπίτι γιατί έχω σίδερο. Βάλε το πουλόβερ, τη μάσκα τη βρεγμένη με ξύδι και μην αργήσεις γιατί θα κάνω γιουβαρλάκια. Να τα φας ζεστά. Ακούς;;;''
 http://www.marymary.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου